795 Apple Support

We horen graag van u. U hebt onlangs contact opgenomen met de telefonische AppleCare-support. We zijn benieuwd naar uw ervaring. Uw adviseur: C. Uw incidentnummer: x. Ah! fijn dat u dat vraagt. Eerlijk gezegd was het nogal rampzalig en nee, het probleem is nog niet opgelost. Neem deel aan de enquête. Dat is goed. We stellen het op prijs dat u ons laat weten wat u vindt. Dat is fijn.

Hoe tevreden bent u in het algemeen over uw recente ervaringen met de telefonische support van Apple Care? Zeer tevreden. Is uw probleem opgelost? Nee. Wat heeft uw beoordeling voor uw algemene tevredenheid met de telefonische support van AppleCare het MEESTE beïnvloed? De inzet van de adviseur om mijn probleem op te lossen. Waarom is het probleem niet opgelost? Ja, dat is wel een beetje een verhaal. Ik had mijn iPhone 6 Plus in het water laten vallen en toen heb ik alles overgezet op de oude iPhone 5C van mijn vrouw, die in gebruik was bij mijn dochter, maar die heb ik nu dus een tijdje van haar geleend. Zoals ik al zei, heb ik alles overgezet en behalve dat er niet voldoende geheugen was, wat niet erg is, liep alles van een leien dakje en was ik heel tevreden over deze oplossing. Het was zeg maar een mooie gelegenheid om weer eens op te ruimen, waar ik een heel schoon gevoel van kreeg en ik moet zeggen, zo’n kleinere telefoon is ook wel heel handig, maar er was wel een klein wolkje aan de lucht en dat was dat de health app niet meer werkte, die met dat hartje. Die dacht dat-ie nog door de 6 Plus gevoed werd. Toen heb ik jullie gebeld om dat even over te zetten. Natuurlijk moest alles eerst gecheckt worden, of de telefoon nog goed was en zo, maar dat was dik in orde en toen stelde de adviseur voor om een reservekopie terug te zetten. Het voert te ver om dat helemaal uit te werken, maar in ieder geval zat ik na dit proces met een reservekopie uit 2014 op mijn telefoon en was ik zogezegd alles kwijt. Ik heb toen in lichte agonie opnieuw gebeld en tot mijn verrassing hadden jullie alles nog, ook de inhoud van mijn verdronken 6 Plus. Die heb ik vanuit de cloud op mijn 5C gezet. Dat was toen opgelost, maar nu ben ik weer terug bij af, want het hartje klopt nog steeds niet, maar ik durf jullie niet meer te bellen, want uw adviseurs zijn zo vriendelijk dat ik hun suggesties niet durf te weigeren, maar ik wil geen reservekopie meer en alleen aan de health app duidelijk maken dat hij op zichzelf moet letten en het verleden achter zich moet laten. Hartelijk dank voor uw deelname aan deze enquête.

Ate Vegter, 16 september 2017
www.atevegter.wordpress.com

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s